

- Всички мъже сте еднакви...!
Съпругът:
- Ти пък всички ли си изпробвала!

- Защото и ям буламачите!

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Министър Мирослав Боршош и д-р Франк Кванте обсъдиха стратегически инициативи за развитие на туризма в България
Министърът на туризма събра работна група, с която обсъдиха необходимите стъпки за утвърждаване на България като конкурентна и предпочитана дестинация
Отсега нататък политиците ще представляват интересите на своите нации, а не абстрактни идеи и глобалистки фантазии
Започва анализ на проблемите по региони, за да оформят новата стратегия на Европейския съюз за устойчиво развитие на туризма
Заедно ще работим в тясно сътрудничество с администрацията, за да разгърнем пълния потенциал на града, каза министърът Мирослав Боршош
Отбеляза 66-годишния си РД
България вече има много по-сериозен имидж в кикбокса, бургазлия е на световния връх в К-1. Той прави подготовка с други големи спортисти
Той подчерта, че провеждането на подобни мащабни спортни събития е стратегическа инвестиция в утвърждаването на България като световна зимна дестинация
Експерти от туристическата организация „European Best Destinations” го определя като „европейската столица на виното”
Докладът обхваща 138 локации по целия свят и подрежда търговските улици според тяхната привлекателност за международни и местни търговски марки